NESOs årsmøte 2013

NESOs årsmøte 2013 arrangeres i Tromsø i forbindelse med Nordnorsk bygg- og anleggsmesse (NNBA). NNBA er et samarbeid med MEF region nord, og samler hele bygg- og anleggsbransjen i nord hvert 3. år. Det formelle årsmøtet til NESO arrangeres kl. 11:30 i Tromsøhallen oppe på messeområdet (Templarheimen). Det øvrige sosiale og faglige programmet for årsmøtet er identisk med det for NNBA 2013 og kan lastes ned her.

For påmelding trykk på påmeldingsknappen! Påmeldingsskjemaet kan også lastes ned her. og sendes til NESO på epost eller fax.

NESOs årsmøte 2013 arrangeres i Tromsø i forbindelse med Nordnorsk bygg- og anleggsmesse (NNBA). NNBA er et samarbeid med MEF region nord, og samler hele bygg- og anleggsbransjen i nord hvert 3. år. Det formelle årsmøtet til NESO arrangeres kl. 11:30 i Tromsøhallen oppe på messeområdet (Templarheimen). Det øvrige sosiale og faglige programmet for årsmøtet er identisk med det for NNBA 2013.
Sted Fra Til
Tromsøhallen, Tromsø 14.jun 2013 16.jun 2013