Info Koronavirus

3 tips til deg med ansatte på hjemmekontor

20.03.2020 13:46:22
Vi er inne i en tid der både hverdagen og arbeidsdagen avviker fra det normale for mange av oss. Her får du noen tips til arbeid fra hjemmekontor.
 

Innhold fra vår samarbeidspartner Telenor

Hjemmekontoret 

Vi er inne i en tid der både hverdagen og arbeidsdagen avviker fra det normale for mange av oss. Skoler er stengt, og veldig mange er nødt til, eller oppfordres til, å jobbe jobbe hjemme. Det trenger heldigvis ikke å være vanskelig å tilrettelegge for hjemmekontor.
Her får du noen tips fra oss.

 

1) Stabil internettforbindelse

De ansatte må ha tilgang til et godt og stabilt nett. Uansett om man jobber på mobilnett eller fastnettet. Med god internettforbindelse, ligger alt til rette for at arbeidsdagen kan gjennomføres på en god måte, uansett hvor man befinner seg.

 

2) Sikkerhet

Datasikkerhet blir stadig viktigere for alle bedrifter, og det kan være lurt å vurdere hvilke produkter og tjenester som tas i bruk, slik at sikkerheten ivaretas.

Les mer om sikkerhet

 

3) Gjennomfør møter fra hjemmekontoret

Det finnes mange gode løsninger for telefonmøter og videokonferanser som gjør hjemmekontoret mer effektivt, uten at det nødvendigvis krever innkjøp av nytt utstyr.

Les mer om produkter og tjenester som kan bidra til at hjemmekontoret fungerer optimalt

 

Usikker på hvilken løsning som passer best?

Ta kontakt med din lokale forhandler, din kundekontakt i Telenor, eller Telenor kundeservice, så hjelper vi deg med å finne de beste løsningene for din bedrift.

Finn nærmeste forhandler

 

Min Bedrift

Sist men ikke minst vil vi tipse om en praktisk funksjon i Min Bedrift, som er gull verdt når bedriften trenger å sende beskjeder til sine ansatte.

Alle bedriftskunder hos Telenor kan bruke Min Bedrift. Om bedriften ikke har tilgang er det enkelt og kostnadsfritt å få her

Inne i Min Bedrift finner du en praktisk SMS-funksjon som gjør det mulig å sende ut korte og raske beskjeder til alle dine ansatte.