![Ei ekspertgruppe i Statens vegvesen meiner det er mogleg å spara 5,4 milliardar kroner ved å justera regelverket for bygging av tunnelar. Auka bruk av sprøytebetong, som her i Eiganestunnelen i Stavanger, er eit av tiltaka som kan gjera det rimelegare å byggja tunnelar. Ei ekspertgruppe i Statens vegvesen meiner det er mogleg å spara 5,4 milliardar kroner ved å justera regelverket for bygging av tunnelar. Auka bruk av sprøytebetong, som her i Eiganestunnelen i Stavanger, er eit av tiltaka som kan gjera det rimelegare å byggja tunnelar.](https://www.neso.no/getfile.php/1314191-1707316846/NESO/Nyhetssaker/Paforing_av_sproytebetong_rv._13_Ryfast_febr2016solbakkspryting_32354800221_o_Foto_Oyvind_Ellingsen%20%281%29.jpg%20%28thumbnail%29.jpg)
Kan spare milliarder på tunnelbygging
På 20 riksveistrekninger mener en ekspertgruppe i Statens Vegvesen at det er mulig å spare 5,4 milliarder kroner ved å bygge enklere.
På 20 riksveistrekninger mener en ekspertgruppe i Statens Vegvesen at det er mulig å spare 5,4 milliarder kroner ved å bygge enklere.
Overhalla Betongbygg ble tildelt pris under Betongindustridagene 2024.
NESO har virkelig satt inn rekrutteringsstøtet denne uka.
2023 var et rekorddårlig år for nyboligmarkedet.
Markedskartleggingen til NESO for 1. halvår 2024 viser at mange NESO-medlemmer er bekymret for tiden fremover.
Hammerfest Bygg startet det nye året med å bli sertifisert som miljøfyrtårn.